Post by frucanabsagca on Feb 10, 2022 11:10:59 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Chicken Gun ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Chicken Gun IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koodit äärettömät kaikki ▞▞▞
▞▞▞ Chicken Gun 2022 version ▞▞▞
Sen akku tyhjenee ja se on jotenkin häiriötöntä, koska joskus se vain kaatuu
Tämä peli on niin koukuttava kuin kuka tahansa voi pelata tätä peliä, että on niin mukavaa tavata ihmisiä ympäri maailmaa ja pelata heidän kanssaan. Voit siirtyä mihin tahansa karttaan ja tappaa vihollisesi helposti, mikä on yksi suosikkitehtävistäni. Rakastan tätä peliä hirveesti. Ei mainoksia ollenkaan. Laadukas ja hyvän sisällön peli. Loistavaa. ☆☆☆☆☆ sinulle.
Annan pelille viisi, koska se on hauskaa, että saat pelata ystävien kanssa tekemällä palvelimen ja pitää hauskaa, ja he julkaisivat juuri päivityksen, jossa on enemmän aseita ja enemmän liinoja söpön kanasi tekemiseen.
PLS KORJAA MISSÄ DOWLOUD CHICKEN gun + PÄIVITYS SEN 100 NO DOWLOUD KORJAA TÄMÄ PLS
Chicken Gun Akcijske igre lgdk
Rakastan tätä peliä todella paljon, mutta eliittijoukkueessa on monia hirviöitä, mutta ehkä voit lisätä muutaman päänappulan ja voitko laittaa takaisin autoshootin, vaikka rakastan tätä peliä, ehkä te voitte tehdä toisen osan! !
Se on mukava mahtava sovellus, mutta toivon, että voit lisätä ystäväluetteloon, koska tapaan ihmisiä, jotka ovat ystävällisiä, joten kun lähden, en voi liittyä heihin enää
Tämä peli on niin hauska, ettei siinä ole juuri mitään lisäyksiä. Olen nähnyt monia muita mobiiliampujapelejä ja tämä on luultavasti paras. Suosittelen lataamaan tämän pelin, se on todella hauskaa
Poikani pelasi, se oli hieno peli
Se on erittäin hyvä peli, mutta lisää uusia aseita ja asioita, joihin olen kyllästynyt, koska olen rakastanut jokaista peliä, mutta silti erittäin hyvä peli
Hyvä, mutta kun en päivitä, tasoni on 266 ja päivitän, pelaan niin monta kertaa, mutta tasoni on 266, joten korjaa se ongelma, mutta tämä kanapyssypeli on niin hyvä, pelaan 2 vuoden iästä lähtien. Pidän, mutta ei ole ongelmaa, mutta päivitän tämä ongelma tuli joten korjaa se
Vau!tämä peli on niin hauska ja niin monta nahkaa, ja kartta on niin siisti, mutta huonosti teen sen, ettei kukaan potki ha?!......
Chicken Gun Laga mdxu
Hieno peli, mutta minulla on monia ongelmia 1.Voit sanoa kirotut sanat 2.kun tallennat ja lataat pelin kun se on yksityinen, se muuttuu julkiseksi 3.voit huijata ostaa piilossa kartan alle.
se on erittäin hyvä peli, mutta joka kerta kun pelaan, se vie minut pois pelistä, en tiedä onko se verkko vai WiFi, jos ei korjaa sen kiitos
Hei rakkaat kehittäjät.. tämä peli oli eeppinen rakenne moninpelin hiekkalaatikossa ja kaikki mitä odottaa hakkerit hakkerit pilaavat pelin, olisi parempi saada lisätty mod tai järjestelmänvalvoja tai hakkerit estävät hakkerit aiheuttavat tgis-pelin alhaiset arvosanat besidr lisää joitain mielipidetyökaluja grafiikkaa, ääntä ja ohjaimia ja paljon muuta voit myös lisätä varjon, peli näyttäisi eeppiseltä ja lisätä aitoja ragnukkeja ja pukea kana näyttämään pöllöltä, se olisi hauskaa vain lisää tämä päivitys. Ota aikaa nyt gl
Tämä peli on hämmästyttävä! Hyvää uutta vuotta myös. Täällä voit saada kolikoita tappamalla ja kun kierros päättyy, saat kolikot ja kolikoilla menet periaatteessa aseiden luo ja ostat tavaroita ja vahvistut! Tätä peliä on erittäin hauska pelata, jos pidät PvP:stä.
Missä ammunta-/taistelupeleissä on mainoksia ottelun jälkeen? Ammuin vihollisen, mutta se ei aiheuttanut vahinkoa, vaikka kuolen joka kerta kun synnyin uudelleen.
On häiriö, jossa jos käytämme veistä liikaa, se vahingoittaisi minua ja tappaisi minut, ja myös poista modeet ja hakkerit, koska he tappavat minut ja minä menetän, ja lisää myös ominaisuus, josta voisimme hakea lääkäreitä ja laavakartan me kuolemme joka kerta kun synnymme, ei edes yksikään vihollinen tappanut minua lisää asioita ja paranna ja korjaa vikoja
Peli on hyvä ja kiva, mutta mutta painan toistoa tai mitä tahansa tilaa 'lataus vain, pelasin sitä vain viisi kertaa, mutta sen jälkeen, kun napsahdin, mutta ei käynnistynyt, odotin 10-20 minuuttia ja sitten en myöskään vain ladannut miksi???
Tämä peli on mahtava, mutta voitko lisätä uusimpia harvinaisimpia autoja, kiitos
Tämä on hyvä peli, mutta tee siitä kuin se olisi oikea peli ja toimi myös sankarina
Annan tämän, koska se ei toimi ja se viivästyy niin paljon.
Pelisi viivästyy niin paljon ja lakkaa toimimasta, mutta äitini veli pitää siitä, mutta korjaan virheet.
Tässä kanapyssyssä on v2.0.1, se on erittäin siisti peli, uusia karttoja ja muita
Joskus pelini näyttö muuttuu mustaksi ja palaan eturuutuun
En tähtäisi, mutta siellä on paljon häiriöitä 1 kulkee suoraan maan läpi 2 voimakenttiä, jotka eivät anna minun ampua vihollisia 3 teleportoida minut takaisin kutemaan ilman syytä 4 satunnainen kuolema korjata ne plz voiko myös olla selviytymistilaa kuten zombie apokalypsi, joka olisi hauskaa
Se on ok, mutta suurin ongelmani on potkuvaihtoehto, jonka sain aina potkua, jos dominoin palvelinta, se on niin roskaa, että kokemukseni potkuvaihtoehdosta on kauhea, pls poista kyky potkaista, se on liian ärsyttävää minulle, koska joskus minua potkaistaan ilman syytä enkä pidä siitä ja saan potkua hyvästä. Tiedän, että tämä ei ole tekosyy, mutta ihmiset ovat vihaisia minulle, kun tapan heidät
Se on ok, mutta et voi lentää kuten meemisodissa ja aseet ovat halvempia ja kalliita, kranaatit tarvitsevat työtä
Kiitos on kiva peli on molly
Annan sille 3, koska 3 ongelmaa 1. kun se oli ensimmäinen päivä kun sain pelin, kun pelasin sitä ja se viivästyi niin paljon, että jos vastaan, kuolen salaa, toinen ei ole niin paha, se on hyvä hatut ovat uskomattomia 3. kun nousen autostani, joku muu menee ja vie sen
Ei hyvä ollenkaan fk tämä peli
Se on ammuntapeli, mutta et voi pelata perheen ja ystävien kanssa, mutta se on hauskaa
Hauskaa, kun pystyin pelaamaan sitä, mutta nyt se ei toimi puhelimessani ollenkaan (Pixel 3)
Pidän pelistä, mutta voitko laittaa rumpuaseen seuraavaan päivitykseen ja kypärän ja ehkä Corvetten ja sotilasbotit, kiitos
Ei tarpeeksi hyvä, et voi edes säätää herkkyyttä, joudut satunnaiseen peliin, jolla pelaajilla on paremmat aseet kuin sinulla. joten huono passi
Chicken Gun Akcijske igre qho
Minut potkitaan jatkuvasti ulos palvelimelta pelatessani se häiritsee minua enkä voi pelata Kun pysyn palvelimella vain vähän minut potkaistaan ulos valikkonäytöstä, korjaa tämä
Chicken Gun Toiminta quqv
Muistan, että en voinut lopettaa tämän pelin pelaamista. Olen hajamielinen monta kertaa.
Hyvä peli mutta 1 tähti pois koska ei voi syödä🤔😄☹️✨✖️
Tämä peli on todella hyvä, mutta jos luet tämän, Creator voi saada 150 kolikon dronin, koska vihollisia on helppo havaita
Chalo-sovellukset tekivät kanapyssystä hauskimman kaikista peleistä, miksi milloin kuolee -äänen takia 😂. niin hauska 2.8.04 ja myös uusi mod Racing
Se on hyvä. Mutta se pysähtyy väliin.
Thief Puzzle - Can you steal it ? Łamigłówki azl
Ihan paras peli ikinä mä ja mun veli pelataan aina ja mun velillä on kaikki pyssyt se on vahva🙂
Erittäin hyvä peli, mutta haluan saada kaksoismagnumin, koska ne ovat tason 15 aseita, pls korjaa tason ylemmät häiriöt. Pls korjata kaikki yleiset häiriöt ja virheet sekä myös tasotason häiriö nyt. Lopetan tason nousun 10:een, korjaa tämä ASAP. Toivon, että voit vastata minulle. MYÖS ikävöin VANHAA VERSIOTA, MIKSI EN VOI KÄÄNTÄ NÄYTTÖÄ KUN ISTUN AUTON.
Peli on kuin pomo, kuten voit, voit pelata pelejä saadaksesi tasoja saadaksesi aseita ja saada pisteitä tai kolikoita ja voit pelata niitä vihollisena tai ja viholliset voivat tappaa zika-kanoja, se kaikki kuolee!!!!!!!!
Peli on hauska, mutta paljon vikoja..
Se on ok, ja hauska pelata, mutta vaikea hallita
Tämä peli on hauska tappaa punaiset blues ostaa uusia esineitä aseet 5 asetta vahvat ja tehokkaat ja tappaa 1 kerran on vakavia voit valita minkä tahansa kartan ok hei
Tämä peli on huono, mutta silti hauska, mutta siinä on silti zombie-tila
Mahtava peli. Hienoa pelata yöllä, kun haluat vain pitää hauskaa ja/tai olla yksin. Uusien tilojen esittely on tehnyt pelistä potentiaalia entistä laajemmalle yleisölle. Se, että sen avulla voit tehdä palvelimia ja nimetä ne, jotta ystäväsi voivat liittyä, on nerokasta.
Tämä peli on erittäin hauska, mutta odota tämä peli on hauska, mutta nyt päivitys on tullut ja se päivitys on kilpa-tila
Se on hämmästyttävä peli, jonka luomisessa teit hienoa työtä, mutta kynsihämähäkit Elete-joukkueessa sinun on todella päästävä eroon.