Post by frucanabsagca on Feb 10, 2022 11:38:32 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Heroes Inc! ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Heroes Inc! IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijaa monia tokeneja ▞▞▞
▞▞▞ Heroes Inc! 2022 version ▞▞▞
pidän konseptista todella paljon. odotan lisää ja ehkä myös tarinaa. mutta myös hiekkalaatikon tuntu toimii hyvin.
Se on hyvä konsepti, mutta sinun pitäisi päästä sinne, missä voit nähdä kaikki esineesi luodaksesi sankareita
Crazy Police Car Stunt Games ยุทธศาสตร์ lcr
Tämä peli on erittäin hauska ja se on suosikkipelini puhelimessani, mutta siinä on bugi, jossa en voi tehdä vahinkoa haitallisilla ja piikillä. En tiedä tapahtuuko tämä vain minulle, mutta korjaa se, niin se on hauskempaa ja voin saada kaikki liekkijoukon sankarit
Tämä. peli. On. HÄMMÄSTYTTÄVÄ. Toki siinä on paljon mainoksia, mutta se pitää minut kiireisenä 24/7. Löysin tämän pelin, kun sain mainoksen pelatessani Design Homea. Tämä on suosikkipelini puhelimessani ja rakastan sitä niin paljon. Ihmisille, jotka etsivät uutta peliä pitääkseen sinut kiireisenä, suosittelen Heroes Inc.:tä.
Latasin pelin kerran, jokin aika sitten, etkä päässyt tulivuoren tukikohdan ohi, sitten latasin sen pois, toivoen parasta, ja kun pääsin sinne, en silti päässyt tulivuoren tukikohdan ohi. Ennen kuin pääsen tulivuoren tukikohdan ohi, en voi antaa tälle pelille korkeampaa arvosanaa. Muuten pidän pelistä todella paljon paitsi, että kun lähdet pelastamaan kaupungin, joskus juuttuu valitsemaan sankarien välillä, joista et pidä, ja se on perseestä.
loistava peli, mutta vain 3 tähtiä, koska jostain syystä en voi avata HQ 3:n (Atlantis) lukitusta. Todella turhauttavaa, toivoisin, että tämä bugi korjattaisiin.
Peli on jumissa HQ 2:ssa eikä halua mennä 3:een, vaikka minulla on kaikki sankarit ja HQ 2 on täynnä. Korjaa, sillä se on todella hauska peli
Poista mainokset pelaamisesta!!!! Todella häiritsevää!!! Miten pääset Atlantikselle!?! On kaikki hahmot ja Lava on täynnä!!! Tämä voisi olla niin paljon parempi!
Kehittäjä välttää heidän mainostulvansa vain hetkellisesti, vain tarpeeksi kauan pyytääkseen Play Kaupan luokituksen. Valmistaudu pelin keskivaiheisiin mainoksiin, sillä kehittäjän yrittää estää ppl:tä yksinkertaisesti lopettamasta ja käynnistämästä peliä uudelleen kesken mainoksen (tee tämä aina estääksesi mainostulot - voit palata pelaamaan missä tahansa pelissä ennen kuin mainos on päättynyt ja ahne mainos -kauppiaat saavat NOLLA $).
Sen erittäin hauskoja supersankareita, mutta haluan vain tehdä oman sankarini bcz:n kun napautat yhtä voimaa, sinulla on vain 2 vaihtoehtoa, kuten skywing ironpunch
Hauskaa hauskaa ja varmasti helppoa, mutta muista, että mainossankari on kaikista mahtavin😄😄
Hieno peli kuitenkin erittäin viivästynyt ja LIIAN MONTA LISÄYSTÄ.
Olen päivittänyt tulivuoren tukikohdan maksimitasoon, eikä se siirrä minua seuraavaan tukikohtaan. Toivon todella, että he lisäisivät yhdistelmiä, jotta voit yhdistää mitä tahansa materiaalia yhteen.
Voisi olla hyvä peli, mutta tapa saada monia mainoksia, ymmärrän, että sinun on maksettava laskusi, mutta tämä tuntuu siltä, että sinulla on uhkapeliongelma.
No, tämä peli on ihan ok, mutta ainoa asia, jota vihaan tässä, on, että pelien välissä on aivan liikaa mainoksia, joskus mainokset pomppaavat tyhjästä taistelun keskellä. Nyt vain odotan seuraavaa päivitystä.
Heroes Inc! Spillehall evk
Huonoin peli, jonka olen koskaan ladannut. Avaa peli, sykkivä käsi osoittaa, napsauta tästä, napsautat ja klikkaa 2 sankaria, ja siinä on kirjaimellisesti KAIKKI mitä voit tehdä, napsauta niitä, katso, että tarvitset toisen sirpaleen päivittääksesi ne ja siinä kaikki. Kirjaimellisesti ei voi edes pelata varsinaista peliä. Toisin sanoen se on täysin rikki ja pelikelvoton.
Mielestäni se on erittäin mukava peli pienille ihmisille luoda uusia hahmoja ja tehdä tehtäviä vähällä mielikuvituksella
Kun saan pohjan valmiiksi joskus en voi siirtyä seuraavalle tasolle voitko korjata sen bugin pls, se tekisi pelistä hauskempaa
Tämä oli erittäin huono minulle, minun piti tehdä kaksi sankaria ja se vain pysähtyy uudestaan ja uudestaan, kunnes en vain voi pelata korjaa pelisi paremman arvosanan saamiseksi
Tämä on paras peli ikuisesti, mutta siinä on mainosongelma
Mielestäni tämä peli on hyvä, mutta siitä puuttuu paljon asioita #1, sinun pitäisi pystyä tähtäämään, koska minulla on ollut monia kohtaamisia, enkä voinut osua mihinkään sen takia. #2 komboja pitäisi olla enemmän, koska heitin ne kaikki pelin ensimmäisen 10 minuutin aikana.
Hei Haluan antaa sinulle 2 tähden 1 tähden sijasta luovuuden ja omaperäisyyden vuoksi Ongelmana on, että kun pelaat alusta alkaen ja suoritat fuusioinnin ja näyttää optimaalisen pelin, peli viivästyy ja muuttuu siniseksi. Toivon, että korjaat vian.
Tätä tuskin voi kutsua peliksi, sinun on annettava suostumus tietojen keräämiseen, muuten ruudulla on koko ajan suuri massiivinen viesti. Ei muita ohjaimia kuin "sankarisi" liikuttaminen. Jos voisin antaa sille 0 tähteä, antaisin.
Se on aika hauskaa, koska voit yhdistää tavaroita ja tehdä sankarin
Heroes Inc! Arcade ztf
Pidän pelistä, mutta hahmoja ei ole tarpeeksi, jos voisit korjata ongelman, tämä peli olisi hieno
Tämä peli on täysin hölynpölyä, en suosittele kenenkään elimen koskaan lataamaan tällaista hyödytöntä peliä. Kuten Wen avasin pelin ja minulle näytettiin sulake, sitten sulatettiin se, peli vain lakkasi toimimasta odotin jonkin aikaa jos se toimii, mutta se ei vieläkään toiminut, kun näin pelin mainoksen, olin niin innoissani, mutta kun latasin sen ja testasin sitä, olin erittäin pettynyt, pls teidän pitäisi korjata tämä, ja käytän samsung galaxy note10 plus
HUNTERHUNTER BATTLE ALLSTARS Lataa ja asenna | Ios
Pelihalli. EU: 25. kesäkuuta 1997; JP: 7. heinäkuuta 1997; NA: 27. elokuuta 1997. Sega Saturnus. JP: 22. lokakuuta 1998. Peli asema. NA: 23. helmikuuta 1999; JP
WordBrain Leijona Taso 13 Vastaukset - Game Solver
peli on niin sujuvaa ja mukavaa ja se antaa minulle lisää ideoita asioihin, joita haluan tehdä. Kyllä siinä voi olla joitain lisäyksiä siellä täällä, mutta tbh, nautin vain todella pelin liikkeestä ja sen tavasta
Mielestäni tämä peli vie paljon tilaa, mutta se on erittäin hauskaa, en tiedä viekö se niin paljon tilaa, mutta
See the Top Kids iOS Apps in Finland on the App Store Charts by Free, Paid, and Top Grossing. ... Monkimun Inc Lingokids - kids playlearning™.
Heroes Inc! Arkadspel mrlv
se on koulupeli, pidän siitä, kuinka voit tehdä oman supersankarin ja kokeilla heille hyvää peliä, mutta siinä on jokin häiriö, mutta hyvä peli
Wish For Our Heroes Inc. - Julkaisut | Facebook
Oksettava peli🤮🤮🤮🤮🤮
Rakastan peliä, mutta mielestäni sinun pitäisi lisätä kaltaisia palvelimia ja muodostaa viiden hengen ryhmä ja voitko myös lisätä taistelutilan, kun kaikkien joukkueiden täytyy taistella ja voit valita osallistutko vai et